Ιστοσελίδα Εστιατορίου για Αύξηση Πωλήσεων

Γιατί Κάθε Εστιατόριο Πρέπει να Έχει τη Δική του Ιστοσελίδα;

Ενώ υπάρχουν πολλές αλυσίδες εστιατορίων που μας είναι δημοφιλείς, είμαστε ακόμα ερωτευμένοι με τα τοπικά εστιατόρια. Ενώ μπορεί να μας αρέσει η επίσκεψη σε ένα κατάστημα μιας διεθνούς αλυσίδας όταν έχουμε ένα επαγγελματικό ραντεβού, όταν θα είναι να επιλέξουμε εστιατόριο με καλό φαγητό θα προτιμήσουμε ένα μικρό ρομαντικό κουτούκι. Υπάρχει πάντα κάτι το μαγικό στο φαγητό που σερβίρουν τα μικρά εστιατορία.

Αναρωτιόμαστε, όμως, γιατί πολλά εστιατόρια δεν έχουν καλές ιστοσελίδες. Γιατί πρέπει ένα εστιατόριο όσο μικρό και αν είναι να έχει μια ενδιαφέρουσα ιστοσελίδα (website);

6 Λόγοι για Ιστοσελίδα

Οι ιστοσελίδες εξάπτουν τη φαντασία. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, οι άνθρωποι ελκύονται στο εστιατόριο. Όταν βλέπουν φωτογραφίες με το λαχταριστό φαγητό η όρεξη τους ανοίγει και αυτό μεγαλώνει την επιθυμία να σας επισκεφτούν.

Οι ιστοσελίδες προάγουν την επικοινωνία. Με ένα website, ένα εστιατόριο έχει τη δυνατότητα να εκφράσει τις απόψεις του στον κόσμο. Μήπως ο σεφ πιστεύει στην αξία κάποιων συγκεκριμένων υλικών; Θέλει να πληροφορήσει τους πελάτες για τη διατροφική τους αξία; To website του εστιατορίου είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να βάλει αυτές τις πληροφορίες.

Το website πωλεί προϊόντα. Από ένα franchise μιας γνωστής αλυσίδας εστίασης έως μια εμπειρία παγκόσμιας γευσιγνωσίας στη Μεσσηνία, οι ιστοσελίδες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ανοίξουν νέες ροές εισοδήματος για το εστιατόριο και να μετατρέψουν τη θέση του από ένα τοπικό κατάστημα σε έναν παγκόσμιο προορισμό.

Οι ιστοσελίδες λένε ιστορίες. Οι άνθρωποι αγαπούν τις ιστορίες. Θέλουν να μάθουν πώς το εστιατόριο ήταν ένα όνειρο των ιδιοκτητών, πώς ιδρύθηκε με λίγα χρήματα ή πως ξεκίνησε ως πάθος κάποιων ρομαντικών νέων επιχειρηματιών. Οι ιστορίες ανέκαθεν πουλάνε.

Τα websites ενημερώνουν τους επισκέπτες. Τα website κριτικών όπως το Trip Advisor ενδέχεται να μην αναφέρουν την πλήρη ιστορία σας. Εάν ένα εστιατόριο, για παράδειγμα, αλλάζει καθημερινά τα μενού, η δική του ιστοσελίδα του δίνει τη δυνατότητα να παρουσιάσει αυτό το νέο μενού. Ή μπορεί να διαθέτετε επαγγελματικό εξοπλισμό εστιατορίου που δεν έχει κανένας ανταγωνιστής σας στην περιοχή. Γιατί να μην το γνωστοποιήσετε;  

Οι καλές ιστοσελίδες βελτιώνουν την επισκεψιμότητα. Μια σύγχρονη ιστοσελίδα βοηθάει περισσότερους ανθρώπους να βρίσκουν ευκολότερα ένα εστιατόριο. Τόσοι πολλοί άνθρωποι ψάχνουν στο διαδίκτυο για μια καλή γευστική εμπειρία. Ειδικά με τεχνικές όπως Local SEO αυτοί οι τοπικοί επισκέπτες είναι ακόμα ευκολότερο να σας βρουν, αν έχετε μια ιστοσελίδα που να «σκοτώνει». Αν όμως δεν έχετε website, χάνετε μια χρυσή ευκαιρία για να κερδίσετε την προσοχή τους.

Ένα website μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμο όπλο στον πόλεμο για αύξηση πωλήσεων στο μικρό σας εστιατόριο. Μια καλά σχεδιασμένη ιστοσελίδα ξεχωρίζει και κάνει τον επισκέπτη να θέλει να σας επισκεφτεί. Ανεξάρτητα αν είστε μια μεγάλη ή μικρή επιχείρηση εστίασης μπορείτε να κερδίσετε την προσοχή του.

Bizz.gr

Online shopping concept. Mobile phone or smartphone with cart on the screen. 3d