
Κάντε το website σας φιλικό σε όλους τους χρήστες με redesign
Website Redesign – Το Έχετε Ανάγκη;
Το website της επιχείρησης σας μοιάζει σε πολλά σημεία με το φυσικό κατάστημα που μπορεί να έχετε. Ένα από αυτά είναι η ανάγκη που υπάρχει να ανανεώνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Αλλά προσέξτε: ανανέωση για την ανανέωση ή ανασχεδιασμός για βελτίωση των αποτελεσμάτων που φέρνει.Νομίζω ότι η απάντηση είναι προφανής: ανασχεδιασμός με βάσιμη αιτία. Ποια μπορεί να είναι αυτή;
4 λόγοι για να εξετάσετε το redesign
Θα σας παραθέσω 4 ενδείξεις που χτυπάνε το καμπανάκι για την ανάγκη ανασχεδιασμού του website σας:
#1. Δεν «παίζει» το ίδιο καλά σε σταθερούς υπολογιστές και σε κινητές συσκευές.
Αιτία; Δεν έχει responsive design ώστε να φαίνεται το περιεχόμενο του το ίδιο καλά σε όλες τις συσκευές. Σαν αποτέλεσμα αν κάνετε το test της google για το κατά πόσο είναι mobile friendly βγαίνει αρνητικό. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι χάνετε περισσότερους από τους μισούς επισκέπτες σας που μπαίνουν από κινητή συσκευή.
#2. Αργεί να φορτώσει.
Αυτό μπορεί να είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων. Ειδικά αν μιλάμε για ένα website μιας κάποιας ηλικίας, δηλαδή πάνω από 2-3 χρόνων. Γενικά να θυμάστε πως η υπομονή του επισκέπτη εξαντλείται μετά από μερικά δευτερόλεπτα αναμονής, συνήθως 4-6. Αν δεν έχει φορτώσει μέχρι τότε, πάει το πουλάκι πέταξε!
#3. Δεν έχει call-to-actions
Ο επισκέπτης δεν έχει την κατάλληλη βοήθεια για να προβεί σε αγορά ή σε κάποια άλλη επιθυμητή ενέργεια. Τι λείπει; Τα κατάλληλα Call-to-Actions (CTA) που θα τον περάσουν από την παθητική παρακολούθηση στην πραγματοποίηση μια ενέργειας (conversion).
#4. Φτωχό Περιεχόμενο
Το περιεχόμενο του (κείμενα και φωτογραφίες) είναι ξεπερασμένα ή δείχνουν πολύ φτωχά αν τα συγκρίνετε με αυτά των ανταγωνιστών σας. Ξέρω είναι δικό σας wensite και το αγαπάτε. Αλλά μπείτε λίγο στην θέση του επισκέπτη. Αν έχει να σχηματίσει άποψη ανάμεσα από δεκάδες website για τις εταιρίες που βρίσκονται πίσω από το καθένα, τι θα σκεφτεί για την δική σας;
Αν θέλετε περισσότερους λόγους για τους οποίους αξίζει να δείτε το θέμα του ανασχεδιασμού του site σας, παρακολουθείστε το ακόλουθο video:
Εσείς τι θα κάνετε;
Μετά από αυτά πάρτε μια βαθιά ανάσα και ξαναδείτε το website σας, όσο ποιο αντικειμενικά μπορείτε. Αν δυσκολεύεστε ζητήστε τη βοήθεια των συνεργατών και των πελατών σας. Άλλωστε ότι και αν αποφασίσετε, οι τελικοί κριτές είναι οι πελάτες σας.
Αυτοί τι πιστεύουν; Βοηθά το site την εικόνα της επιχείρησης σας; Βοηθάει την πώληση; Ή απλά υπάρχει για να λέτε ότι έχετε και εσείς ένα website;