
7 Φράσεις που Ένας Επαγγελματίας Μεσίτης Δεν Λέει Ποτέ
Πολλοί ιδιοκτήτες ή αγοραστές, έχουν αποκτήσει λάθος εντύπωση για τους μεσίτες και το επάγγελμα γενικότερα, ακριβώς εξαιτίας κάποιων συμπεριφορών και ειδικότερα υποσχέσεων που έχουν ακούσει κατά τη διάρκεια μίας συνεργασίας.
Για τον λόγο αυτό, παρακάτω παραθέτουμε 7 φράσεις που, ένας επιτυχημένος μεσίτης ακινήτων ή ένας επαγγελματίας μεσίτης που θέλει πραγματικά να πετύχει, δεν πρέπει ποτέ να πει στον πελάτη. Παράλληλα με τις φράσεις προς αποφυγή, σας δίνουμε μία ιδέα από το τι θα μπορούσατε να πείτε σε ανάλογη περίπτωση, για να κερδίσετε τον σεβασμό και την εμπιστοσύνη των πελατών σας.
1. (Σε ένα εμφανώς μικροσκοπικό διαμέρισμα): «Είναι μία όμορφη φωλιά!»
Το να προσπαθείτε να πείσετε τους ανθρώπους για κάτι το οποίο βλέπουν με τα ίδια τους τα μάτια είναι ένας σίγουρος τρόπος για να διαβρώσετε την εμπιστοσύνη και να χάσετε αγοραστές. Αν σας τύχει επομένως να επισκεφθείτε με τον πελάτη σας ένα σπίτι που δεν ήταν όπως το περιμένατε καλύτερα να παραδεχτείτε: «Δεν είναι βολικό αυτό, αλλά τα τετραγωνικά μέτρα που ζητάτε ταιριάζουν με άλλες περιπτώσεις που ίσως έχουν καλύτερη διαρρύθμιση».
2. (Σε ένα παλιό και υποβαθμισμένο οίκημα:) «Είναι ρουστίκ!»
Και σ’ αυτή την περίπτωση ο υποψήφιος αγοραστής θα καταλάβει ότι τον κοροϊδεύετε. Αντί να χαλάσετε τη σχέση σας, είναι προτιμότερο να πείτε: «Ουφ, συγγνώμη για αυτό, θα κάνω μια αναφορά στον μεσίτη του ιδιοκτήτη για το πόσο παραπλανητικές είναι οι φωτογραφίες που μας έστειλε. Ας πιούμε έναν καφέ πριν πάμε στο επόμενο».
3. «Θα πουλήσω το σπίτι σας σε τιμή που κανένας άλλος μεσίτης δεν μπορεί!»
Αν δίνετε τέτοιες υποσχέσεις, το μόνο που θα κερδίσετε είναι έναν απογοητευμένο πωλητή που θα σταματήσει να απαντά στις επόμενες κλήσεις σας.
Τι να πείτε αντί των μεγαλόσχημων φράσεων;
«Η σωστή τιμολόγηση του σπιτιού σας είναι στην πραγματικότητα ένα από τα πιο σημαντικά βήματα στο μάρκετινγκ. Ας συζητήσουμε τι σημαίνει αυτό για τη δική σας περίπτωση».
4. «Αν το σπίτι σου δεν πουληθεί, θα το αγοράσω εγώ!»
Ίσως ο πρώτος που είχε ως σλόγκαν αυτή τη φράση να κέρδισε πολλά χρήματα. Σήμερα, όμως, είναι ένα παλιό κόλπο που δεν πείθει κανέναν. Η δήλωση που μπορείτε να κάνετε για να σας εμπιστευτούν πιο εύκολα οι πωλητές και οι αγοραστές είναι αντίστοιχη με την παραπάνω πρόταση. Δηλαδή: «Στόχος μας η σωστή τιμολόγηση. Για να την επιτύχουμε φροντίζουμε να κάνουμε σωστό και αποτελεσματικό μάρκετινγκ».
5. «Προσέξτε τις πολυτελείς λεπτομέρειες»
Εκτός εάν προτείνετε κάποια βίλα σε πελάτη που αναζητά την πολυτέλεια, θα πρέπει πάντα να είστε ειλικρινείς για υποκειμενικά θέματα όπως είναι η ποιότητα σε κατασκευαστικές επιλογές. Αν οπωσδήποτε θέλετε να επιστήσετε την προσοχή σε κάτι, μπορείτε να πείτε: «Ο ιδιοκτήτης μόλις ανακαίνισε την κουζίνα. Μου αρέσουν πολύ αυτά τα ντουλάπια – εσείς τι πιστεύετε;»
6. «Μόνο σοβαροί αγοραστές!»
Με άλλα λόγια, απομακρύνετε τους πελάτες σας. Αρκεστείτε στο να πείτε ότι έχετε μία εξαιρετική λίστα με σπίτια προς πώληση.
7. «Δέκα βήματα από το μετρό»
Εντάξει, αυτό είναι ένα γενικό φαινόμενο. Τα δέκα βήματα μπορεί να είναι μισή ώρα περπάτημα ή το «δίπλα» σε μία δημοφιλή τοποθεσία (είτε είναι συγκοινωνίες είτε θάλασσα) μπορεί να χρειάζεται και αυτοκίνητο. Χιλιάδες, δηλαδή, βήματα.
ΜΗ διαιωνίζετε αυτό το κακώς κείμενο που νευριάζει και τον πιο καλοπροαίρετο αγοραστή. Είστε επαγγελματίας μεσίτης και θέλετε να είστε συγκεκριμένος: «Στα δύο τετράγωνα από το μετρό», «Στα 300 μέτρα από τη θάλασσα» κ.ο.κ.
Θέλετε να γίνεται επιτυχημένος ως επαγγελματίας μεσίτης; Μπορείτε να βρείτε πολλές συμβουλές και ιδέες γραμμένες από έμπειρους μεσίτες πατώντας εδώ.